nak kurus tak? :)

Harga Runcit : RM 75 sekotak
Harga Ahli : RM 63 sekotak

* Untuk mendapatkan harga RM 63 sekotak, anda perlu membeli 3 kotak x RM 63 = RM 189 dan layak menjadi ahli secara automatik tanpa bayaran yuran ahli.

Green fit adalah 100% ramuan-ramuan semulajadi seperti lignin, oligosakarida, klorofil alfalfa, aloe vera dan gandum.

Lignin adalah sejenis serat makanan yang bermutu dan kuasa anti-pengoksidaanya amat kuat.Ia berupaya mencegah kanser dan berkesan meningkatkan tahap metabolism gula darah serta mengawal tahap kolestrol.

Oligosakarida berupaya meningkatkan populasi bacteria baik dalam usus.

Klorofil alfalfa berkesan menyembuhkan 80% ulser peptik.

Aloe vera pula membantu proses detoksifikasi badan dan mengawalatur proses metabolism badan.

Kajian membuktikan bahawa gandum membantu menurunkan berat badan dan menahan kelaparan.


KELEBIHAN GREEN FIT:

-Meningkatkan fungsi sistem pencernaan
-Meningkatkan tahap metabolism tubuh
-Melembutkan najis dan mengggalakkan pergerakan usus
-Mencegah dan membantu penyembuhan ulser serta keradangan pada saluran gastrousus
-Mencegah dan membantu masalah sembelit serta buasir
-Mengawalatur berat badan
-Mengawal tahap kolestrol dan gula dalam darah

Saya sendiri kategori 2,3 hari, baru buang air besar. so, bila minum greenfit, emm, memang mencuci usus saya yang saya simpan 2 hari tu..alhamdulillah.. ( yang penting, perut tak bonchitttt la kan..)

emm, ni testimoni akak2, adik2 yang TELAH minum Greenfit.. Anda bila lagi? :)

Quote:

Zaleha Ibrahim, 34 tahun
Kuala Terengganu
Saya berasa kembung perut setiap pagi.
perut saya berangin, 3hari sekali buang air besar dan sikit dibuang.
Selepas mencuba GreenFit, saya banyak kentut berbau dan
kerap membuang air besar. Najis yang dibuang berbau busuk
dan berwarna hitam. Kini, saya tidak lagi berasa kembung perut
dan tidak berasa lapar walaupun kerap membuang air besar!


Chow Geok Peng, 30 tahun
Kuala Terengganu
Saya menghidapi masalah sembelit selepas bersalin
Selepas mencuba GreenFit, saya boleh mengosongkan perut saya setiap pagi. Yang menakjubkan, saya telah 3 kali membuang koprostasis yang panjang iaitu selepas meminum GreenFit uncang ke4, ke10, dan ke15!!!


Jamie Lim Lee Yong, 31 tahun
Pulau Pinang
Sekeluarga saya mengalami masalah sembelit.. Anak perempuan saya yang berumur 4 tahun hanya membuang air besar beberapa hari sekali. najis nya sangat keras dan akan menangis setiap kali membuang air besar.
Rasa GreenFit sangat enak, anak perempuan saya suka meminumnya. Dia tidak lagi sembelit, najisnya lembut dan mudah membuang. Masalah saya sekeluarga telah pun selesai.


Tan Dai Ning, 38 tahun
Bintangor, sarawak
Saya menghadapi masalah sembelit dan kegemukkan, 2hari sekali baru membuang air besar
Hanya mencuba 1 uncang GreenFit, saya membuang air besar dalam jisim yang banyak pada keesokan harinya. Saya berasa amat selesa dan ringan. Selepas 3minggu meminum GreenFit, berat badan saya telah bekurangan sebanyak 5kg dan lilitan perut telah menurun sebanyak 6inci. GreenFit memang hebat!



Goh Teik Choo, 51 tahun
Pulau Pinang
Saya seorang penghidap kencing manis yang menghadapi masalah sembelit. saya berasa susah membuang air besar kerana najis keras dan hanya membuang air besar 4hari sekali
Selepas mencuba GreenFit, saya tidak lag sembelit. saya boleh membuang air besar dengan senangnya setiap hari.


Rozita Binti Othman, 43 tahun
Saya mengalami masalah sembelit yang agak teruk sejak sekolah menengah. Saya terpaksa mengambil ubat julap daripada doktor untuk mengatasi masalah ini.
Sejak meminum GreenFit, masalah sembelit saya telah diatasi. saya tidak lagi risau dan tidak perlu memakan ubat julap lagi. Malah saya sangat gembira kerana berat badan telah menurun sebanyak 5kg.


Norziah Binti Mohd Hutnai
, 33 tahun
Terengganu
GreenFit sungguh sedap, saya membuang air besar sebanyak 3kali sehari. Berat badan saya telah menurun sebanyak 7kg dalam masa 2minggu sahaja!


Wong Wai ling
, 33 tahun
Selangor
Rungsing kerana masalah sembelit serius dalam jangka masa yang bepanjangan
Saya sangat tertarik dengan rasa GreenFit. sedap! Selepas minum saya tidak berasa kembung perut, tidak berasa beban, senang dan mudah nya membuang air besar dengan kerap dan jumlah yang banyak.


Noor ashikin Jamaluddin 26 tahun
Bukit Mertajam, Pulau Pinang
Saya mengalami masalah sembelit selepas bersalin. saya membuang air besar 2-3 hari sekali
Selepas mencuba GreenFit, saya boleh membuang air besar sebanyak 2-3 kali sehari dengan mudah, tanpa cirit birit, saya berasa segar berseri setiap hari!


Hiew Siok Huay, 37 tahun
Kuala Terengganu
Selepas meminum GreenFit, berat badan saya telah menurun sebanyak 2kg walau saya tidak mengawal pemakanan saya.


Fiona Mah, 20 tahun
Sibu sarawak
Saya menghidapi masalah sembelit serius sejak kecil. Saya henya membuang air besar sebulan sekali!
Saya membuang air besar sebanyak 3kali pada keesokan harinya selepas meminum GreenFit. dengan GreenFit, saya tidak lagi menghidapi sembelit dan bole membuang air besar dengan senangnya. Saya berasa amat gembira dan senang hati!


Hajah Sarbanun Binti Hj Masuot, 51 tahun
Sarawak
Koprostasis saya telah dibuang! lebih senang membuang air besar dan tidak perlu duduk lama di tandas. sakit pinggang dan sakit belakang semakin berkurangan dan perut saya tidak berasa kembung sebab kerap membuang angin. lenguh badan hilang dan berasa lebih bertenaga.


Wilhelmina janing, 27 tahun
Kota Kinabalu Sabah
Saya menghadapi masalah sembelit dan kerap berasa sakit perut. Selain itu kulit saya bertompok-tompok hitam dan selalu berasa lemah.
Selepas mencuba GreenFit, saya berasa segar dan sihat. Saya tidak berasa sakit perut selalu lagi dan berat badan telah menurun. Kulit pula semakin cerah berseri.

Gooi See Min, 18 tahun
Pulau Pinang
Saya bermasalah sembelit, dan 2-3 kali sehari baru buang air besar.
Selepas mencuba GreenFit,saya boleh membuang air besar setiap hari tanpa beban. GreenFit juga membantu menurunkan berat badan saya.

Halija Binti Wahab, 55 tahun
Terengganu
Setelah meminum GreenFit, masalah sembelit telah pun hilang. Bintik-bintik hitam pada muka semakin pudar dan menjadi lebih licin dan cerah. Berat badan saya pun makin menurun.


Siti Aishah Binti Mohd Nong, 27 tahun
Kuala Terengganu
Sembelit serius, seminggu buang sekali dan perlukan ubat julap.
Selepas mencuba GreenFit, saya amat berpuas hati. ia membuat perut saya tidak lagi sakit perut, senang membuang air besar dan banyak dibuang, minyak makanan turut dibuang, jerawat di muka sudahpun kering!


Pauline Wong, 58 tahun
Bintangor, Sarawak
Perut saya kembung dan selalu berasa tidak selesa
Selepas 3minggu meminum GreenFit, perut saya sedikit kempis dan berat badan saya telah menurun sebanyak 4kg!


Sahida Shaari
, 19 tahun
Tanah Merah Kelantan
Selepas mencuba GreenFit, saya lebih senang membuang air besar, tidak perlu dipaksa-paksa dan minyak makanan juga dibuang


Phang Chiew Joon, 53 tahun
Kuching Sarawak
Pada hari ke5 selepas meminum GreenFit, banyak najis hitam telah dibuang, berasa lebih selesa dan ringan, perut juga menjadi kempis sedikit


Chua Hion Yong, 52 tahun
Kuching sarawak
GreenFit telah memberi saya perasaan yang puas membuang air besar. Saya boleh membuang air besar dengan senang dan banyak. Green Fit Makes Fit!


Elisabeth Tiong Guong Ming, 41 tahun
Bintangor, Sarawak
Saya membuang air besar 2-3 kali sehari. Perut saya kembung dan tiada selera makan.
Selepas meminum GreenFit, saya tidak lagi menghadapi masalah sembeli. selepas 1minggu meminum GreenFit, lilitan peurt saya telah semakin mengecil.

Juita hj Masuot, 47 tahun
Mukah Sarawak
Selepas meminum GreenFit, saya membuang air besar dengan banyaknya sehingga saya berasa ringan dan lega. Sistem penghadaman saya telah bertambah baik dan badan menjadi lebih Fit!


Aida Binti Tengah, 33tahun
Terengganu
Saya 2hari sekali baru membuang air besar, najis saya berbiji-biji.
Selepas meminum GreenFit, saya boleh membuang 3 hingga 4 kali air besar sehari. perut saya sudah kempis!


Mariatun Binti Mustaffa
, 42 tahun
Kuala Terengganu
Selepas mencuba GreenFit, saya berasa segar, bersemangat, dan tidak lagi berasa letih dan lenguh badan


Maheran Binti Yusof, 47 tahun
Kuching Sarawak
Selepas meminum GreenFit, saya lebh senang membuang air besar, perut tidak sebu, dan badan berasa ringan!


Fatimah Binti Ngah, 47 tahun
Kuala Terengganu
Selepas meminum GreenFit, saya tidak berasa sakit perut dan tidak berlaku cirit birit. Dengan senangnya saya membuang 2kali air besar dalam jisim yang banyak pada keesokan harinya.


Wan Aishah Tayib, 34 tahun
Kedah
Saya menghadapi masalah sembelit serius, 1minggu baru sekali membuang air besar dan perut saya selalu kembung
Selepas meminum GreenFit, masalah sembelit telah diatasi dan perut saya tidak kembung lagi.

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

di mana nak bersalin kali ni ye?

Babylove growpants dan susu formula s26 pe gold