Monday, October 31, 2011

kurus..

story bout kurus ni, ntah la..bila ntah nk kurus kalo asyik makan je kan.. but ok la, compared to weight before pregnant dgn weight skrg, 4 kilos lebih ringan..so, target lg 8 kilos nk turun kan..dapat kah aku?hehehe..emm, ada kawan jual premium beautiful corset..wah wah wah.. terliur kah? hehehe..dengar dr apa dia citer kat blog dia tu, menarik beb..hehehe

Thursday, October 20, 2011

food poisoning

emm, yesterday, kena food poisoning.. i guess sbb i ate cream wasabi dalam pack salad..sakan giler i makan salad tu..1 bowl, i habiskan sorg2..natijahnya, kuar masuk tandas, pastu lemah 1 badan, longlai,tak leh nk bangun, seram sejuk badan dan mcm2 lagi la..adoi haaaii... balik rumah rest n sleep.. hubby balik dr rumah, nk kena g amik fatnin..dia kata hard to drive coz fatnin sibuk nk rebut steering..ye la..i pun dgn longlainya g la amik fatnin gk. tp tak turun ke rumah opah la sbb sangat2 tak larat. balik rumah, nk makan pun tak lalu..last2 tido terus..cian fatnin main sorg2..huhuhu.. pagi ni, masih rasa lemah but i gagahkan diri utk bangun g keje gk la..hope everything will be ok today..amin..