tommee tippee utk fatnin n baby..dan hb darah saya

saya baru je beli tommee tippee 260ml@9oz dari littlekids..menariknya harga sangat2 crazee..seperti yang dipamerkan kat fb littlekids tu..bayangkan la 6 bottles 260ml,harga rm100.80...wah waah,postage free plak tu..apalagi,saya pun beli terus..dah dapat dah..fatnin pun dh minum dah...hehe..setakat yang saya survey kat internet,harga tu la yang paling rendah..atau mungkin ada lagi yang murah,tapi saya yang tak jumpa,mungkin..hehe..sekarang ni,barang2 baby yang dah ada, hanya electric pumps rumbletuff,12 storage bottles yang dibeli semasa expo mom n baby,2 ways stroller,dan feeding bottles yang tommee tippee tu jugak..emm,baju2 takde beli apa pun lagi setakat ni..huhu..emm,anak yang kali ni,hb saya pun turun bermula dengan 13, sekarang hanya 10.8..nurse kata kalo turun lagi,kena refer doc..ala,taknak la..jgn la..saya akan berusaha utk makan kurma hari2..saya pun tak tahu kenapa terjadi begini..wah,ayat..sebab saya jenis lalu je nak makan apa saja..tapi kenapa darah saya tak cantik?huhu..nurse kata,darah saya normal.tak de pun talasemia sebab saya nyer 28.8.. kalo bawah 27 baru la dsarah tak normal,atau maybe pembawa talasemia..emm,erti kata lain,saya adalah normal..emm,jaga pemakanan n banyakkan kurma yer..ok..jom minum susu n makan kurma..good nite..



Comments

Popular posts from this blog

di mana nak bersalin kali ni ye?

Babylove growpants dan susu formula s26 pe gold