Backdated..hehe..fatnin @ kpj..

Kesian fatnin..demam panas dari hari ahad hingga la sabtu..cerita pasal emergency dah habis..saya sambung cerita pada malam hari rabu 20 feb,demam dia datang lagi..makin lama makin naik suhunya..saya call kpj,beds semua penuh..esoknya,hari khamis 21 feb,saya call lagi,kebetulan ada yang discharged..so,saya terus book nak satu katil sebab anak saya dah demam byk hari..so,mmg saya nak anak saya warded hari ni jugak..so,pergi hospital kpj di bandar perda tu je,nak terus refer kepada doc zaidi..sebelum ni dgn doc francis tapi kali ni,try doc zaidi la..doc checks temperature,39.8..tinggi tu..tekak fatnin merah,so dah 4 hari tak sihat,doc kata kena masuk air dan antibiotik..bermalam la di situ 2 mlm,3 hari..masuk petang khamis,keluar petang sabtu 23 feb..kali ni,perangai fatnin sangat2 la manja dan suka menangis..tak nampak je saya,dia akan panggil n menangis..kuat plak tu..huhu..sebelum ni,masa kena food poisoning tu,dia sangatla baik dan bagus dan tak merengek juga tak manja meleleh2..alahai anak omak..huhu..tapi takpe la sayang,asalkan cepat sihat..itu yg penting..alhamdulillah sekarang dia dah ok..


Comments

Popular posts from this blog

di mana nak bersalin kali ni ye?

Babylove growpants dan susu formula s26 pe gold