Oh skin care saya

Seperti yang saya pernah pos sebelum ni, saya adalah jenis tak kisah sgt dengan kulit muka. Cukup sekadar ada pencuci muka dan moisturizer. Brand pun campur2 je..ingat dulu memula pakai skin care ni masa sekolah menengah. Tapi masa tu my mum yg suruh pakai. Dia bagi guna yang revell punya.. tahu tak revell?pastu sy pernah pakai olay,loreal,safi,bio essence,garnier,dove and apa ntah.dah lupa..cream muka pun sama..macam2 jenis..dan yang pasti saya tak penah guna produk muka buatan orang melayu seperti natasya,sendayu tinggi,olynn,rzac ke apa ke kecuali pada tahun 2012 setelah berumur 30 tahun,saya cuba as beauty.pada saya,produk ni ok je.tapi hati tak yakin 100% setelah byk produk melayu yg ada kesan sampingan seperti muka yg merah mcm udang kena bakar kalo duk tgh panas..naik jeragat teruk kalo berenti pakai dan byk lagi la..so sy hanya pakai krim siang..pastu sy makin tak pakai..pastu sy stop..bila sy terjumpa akak yg pernah pakaias beauty tu,dia dh stop pakai dah.and agak banyak jugak jeragat.dia tgh cuba pakai produk lain..sy pun mmg dah taknak pkai la produk melayu..takut walaupun muka saya setakat ni ok je lagi.semoga sentiasa ok..amin..hehe..so sy tgh pakai n cari produk natural.. tp payah nak cari 100% natural kan..lain la kalo rajin buat skin care diy..hehe..

Comments

Popular posts from this blog

di mana nak bersalin kali ni ye?

Babylove growpants dan susu formula s26 pe gold