Black out...

Tengah syok makan ayam panglima hitam kak ima,black out la plak rumah poli ni...satupoli kegelapan..tgh mcm apartment permata kat perda pun gelap.ke mata saya je yg nmpk gelap..hehe..fahim dh berpeluh.fatnin dah tak tentu arah asyik nak mengekor saya je.sbb gelap..berbantukan flashlight kat hp saya,boleh la packing baju anak2 untuk melarikan diri mencari kecerahan dan kesejukan..emm,berfikir2 nak pergi rumah baru ke nak g homestay..akhirnya saya decide ke homestay.ada tv dan bagi saya,confident nak masuk rumah pada jam hampir 2pg di apartment casa prima..lagipun di tengah taman yang penuh lampu.apartment pun dilimpahi lampu.kalo rumah baru,jalan tak berapa cerah dan waktu tak sesuai.hehe..so,malam ini buat kali kedua kami bermalam ni.itu pun jika pada kali pertama yg saya gi hntr budaksakit ke hospital sbrg jaya,sementara menunggu dia siap diperiksa,kami berehat di sini. Antara jam 1pg hingga 4pg je pun..yg hari ni plak,dr 2pg hingga...tatau lagi ketika saya sedang menaip ni.sebab kalo esok letrik kat poli dh ada,sy balik.kalo tak,sy lepak sini lagi.hehehe..

Comments

Popular posts from this blog

di mana nak bersalin kali ni ye?

Babylove growpants dan susu formula s26 pe gold