Persediaan barang2 pantang, anak ke2

Banyaknya pos saya hari ni.. anak pertama dulu, saya beli set nona roguy set besar plak tu dgn harga rm500++..tak ingat berapa betul2nya..tp mmg atas rm500..wah wah wah..kunun akan ku guna sakan la..dh tu,yg saya betul2 habiskan ialah phytonatal shj..yg lain masih ada di rumah dan ada gak saya bagi pada kawan saya..emm,kali ni,dah pandai sikit kununnya..tak beli set dah..
Pil: phytonatal 180 biji.
Bengkung: guna krim.serbuk2 saya tak gigih..so bio sirih dibeli setelah baca review dr blogger..
Minuman: atika minuman dlm pantang.dulu saya minum polleney ikan haruan sampai 2 paket.time nk minum,berchentaaaaa la jwbnya.tutup idung..yg atika ni,tatau apa rasa.haha..
Mandian: herbal wash tanamera dan daun2 mak mertua dah bekalkan..dulu daun dr MIL je..ingatkan MIL tak sempat carikan daun utk sy sbb busy adik ipar nak kawen.balik kedah hari tu,tgk2 ada satu beg plastik besar..thanks mak..muahhh..
Minyak: dulu guna nona roguy. Kali ni guna nona roguy yg dah ada dan minyak buatan MIL jugak..minyak panas..serai wangi..best..thanks lagi mak..hehe
Itu aje yg saya rasa basic utk saya. Pilis atas dahi tu,mmg saya tak pakai la.. kali ni,sy hrp2 sy berdisiplin bab bengkung..anak 1st hr tu,malas yg amat sbb serbuk2 bagai..emm, berurut,ingat nak panggil kak tini yg sy duk g berurut dengan dia sebelum ni..rm160,3 hari..bertungku, ma tolong tungkukan dulu kut.pastu sendiri buat la.hehe..
ohh,utk time malas nak tuam perut,sy beli tuam air tu je kat daiso.rm5,hot n cold..so,panaskan dlm microwave jgn lebih seminit,boleh letak atas perut.hehe.. apa lagi ek.. eye mask kut2 mata kurang segar.pun daiso je..
Supplement lain: shaklee ostreomatrix..pil kalsium n magnesium..
Sabun badan: tanamera spa. Tp nak abis dah..best,kulit jd lembut..
Haa,bab tanamera,saya dah abiskan dah 2 botol virgin coconut oil tanamera sebagai minuman. Suka sebab sy rasa membantu perkumuhan gak la..hehe..

Comments

Popular posts from this blog

di mana nak bersalin kali ni ye?

Babylove growpants dan susu formula s26 pe gold