Bersalin di kpj,kena caj berapa?

Ramai kawan2 duk tanya,mahal tak bersalin di kpj?emm,antara yang saya survey,memang la agak mahal tapi bila compare dengan jarak, include makanan, memudahkan kita dan yang penting doktor perempuan,takpe la habiskan sikit duit setelah penat lelah bekerja. So hari yang saya bersalin tu, 20hb mei 2013,saya tanya kerani dr.lim tu,dia bgtau ada akak tu bersalin weekdays total bil rm2800,3hari 2 malam..pastu ada seorang abang tu datang ubah tarikh mc wife dia kena caj rm3160 sebab bersalin hari sabtu.weekend..sbb service hosp jadi double kalo weekend.3 hr 2mlm gak..so around rm3000++ la.kalo 2hr 1 mlm dlm rm2000++..emm,so saya hari tu sekali dengan anak kena jaundice, total bill rm5200+-..saya dapat claim hong leong insurance rm5000..ok la,rm200 je kena kuar duit.duk kpj lama dan dpat rehat lama.makanan pun ok..hehe..kenyang dan puas..I kategori tak memilih makanan la..semua habis dimakan.hehe..emm,sapa nak join insurance hong leong,contact me ye... 0194495191

Comments

Popular posts from this blog

di mana nak bersalin kali ni ye?

Babylove growpants dan susu formula s26 pe gold