Beauty supplement

Hehhee..tajuk.....emm,saya ni tak pernah berkecimpung dengan supplement kecantikan kulit..sebab alhamdulillah Allah berikan kulit saya tiada jerawat sehingga kini..walaupun kulitku ini kategori tak putih langsung@hitam la senang citer,tapi tak kisah la..asalkan kulit sihat n takde jerawat.. supplement yg penah saya makan adalah utk kurus..haha..makan pil surut mustika ratu la,pil anjaib la,pil nona roguy la..kenapa? Sebab perkumuhan saya sangatla tak best..saya membuang kategori payah gak la sebab 3,4 hari baru membuang..husband kata usus panjang..simpan lama..penuhnya lambat,then lambat membuang..huhu..nak kena potong sikit usus mcm chef zam ke ek?dia potong usus kasi pendek, skrg kurus giler..bestnya..hehhe..itu ttg supplement kurus..so sy dh jumpa yg kena dgn saya, nona roguy..sy membuang hari2..seronoknya..badan pun ringan je rasa..tapi...tapi... kalo mengandung kan,takleh la makan jamu..so sy pun tak makan la phyto cleanse nona roguy tu..saya berkenalan pulak dgn shaklee..pil kalsium sebab sy menyusukan fatnin n sy pun sdg pregnant..gigi berdarah..so,pil ostreomatrik shaklee ni pun dapat lawaskan perkumuhan..alhamdulillah,sy membuang ok la jugak wlpun bukan hari2..2 hari sekali tanpa sembelit..seronok..tambah kalsium utk tulang jugakkk!!!!!  Makin dekat dgn hari nak bersalin,kulit sya semakin kering dan kusam.. tetiba rasa nak cari solution di mr.google.. emm,rupanya mcm2 beauty supplement yg ada kat pasaran skrg ni ye..maklumla tak penah terjebak.. tak masuk lagi dengan jenis produk muka kan..hari tu beli la mingguan wanita.haha.sy ni kategori tak beli magazine.tetiba je nak beli. mak aiiiih, iklan produk muka mcm selang 2,3 helai jadinya..huhu..nmpk sgt lama tak baca mingguan wanita..emm,so skrg ni,tatau la nak try supplement apa sebab byk sgt di pasaran..utk kesihatan dalaman..nak gak la try kan..hehe

Comments

Popular posts from this blog

di mana nak bersalin kali ni ye?